MEP: Partido MEP preparando e solucionnan pa problema di criminalidad den nos pais

170306 mep preparando solucionnan 1
ARUBA TA DESEA UN CAMBIO, Y MEP TA PREPARA PA BRINDA ESAKI.

PIEDRA PLAT -- Den fin di siman e equipo di partido MEP a bolbe reuni henter un dia pa trata e diferente problemanan den nos pais, y con lo soluciona nan. MEP ta den consulta cu varios persona y instancia na Aruba pa asina haya mas informacion di e situacion actual real den nos pais.

A base di esaki ta formulando e solucionnan cu lo trese e cambio tan espera pa nos pais. Di e reunionnan aki ta sali hopi bon ideanan, cu indudablemente lo cai den bon tera serca tur.
170306 mep preparando solucionnan 2
E tema cu mas a haya atencion ta e tema di insiguridad y criminalidad den nos pais. Ta importante pa inventarisa con serio e problema aki ta realmente, pa por apunta ken ta responsabel pa e problema serio aki. Y a base di esaki formula con lo bai atende. Manera cu lider di MEP Evelyn Wever-Croes y mas integrante di MEP a trese padilanti na varios ocacion, e prome prioridad mester wordo poni na control estricto na nos fronteranan pa controla ken ta drenta y cu kiko nan ta drenta den nos pais, y esaki naturalmente no ta regarda solamente e cuerponan den husticia, sino sigur tambe aduana. E helicopter mester bin bek y e radarnan tambe.
170306 mep preparando solucionnan 3
Una bes nos costanan ta bon vigila, por cuminsa pone orden den cas, cu man duro pa trese bek orden y respet. Esaki ta algo cu e gran mayoria den nos comunidad ta desea fervientemente, y tur hende sa cu ta MEP ta e unico partido cu por logra esaki. AVP a purba pa 7 aña, pero a hasi e situacion peor. No tin hende cu ta kere mas cu AVP por hasi nos pais sigur bek. Demas partidonan tampoco a logra conbense ningun hende ainda. Pues lider di MEP y integrantenan di MEP ta conciente di e responsabilidad grandi cu tin riba nan lomba, y nan ta cla pa asumi e reto aki.
170306 mep preparando solucionnan 4170306 mep preparando solucionnan 5