Evelyn Wever-Croes (MEP): Reapertura di refineria ta un logro di pueblo

Evelyn72
Aruba ta e victorioso y a habri e caminda pa convence esnan di AVP pa stop cu e desmantelacion.

Rib’e pregunta con fraccion di MEP ta mira e situacion en torno di e firmamento di e deal di e refineria, sra Evelyn Wever Croes a elabora ampliamente rib’e caminda cu a cana pa asina yega e momento na unda Aruba henter por tin e speransa di un operacion di e refineria atrobe riba nosisla.

“For di curazon mi ta hopi contento cu nos ta bibando den un temporada di speransa den un reapertura di nos refineria. Partido MEP nunca a rindi ni a perde speransa cu nos lo bay habri e refineria bek pa Aruba. Partido MEP a trahap’e.
Sinembargo nos no mester bay discuti kende merece elogioof ken no merece elogio, pero nos mester tin e siguridad cu ta e pueblo di Aruba ta esun cu merece e elogio cu e apertura di e refineria. Pasobra den e pueblo di Aruba semper tabatin un gran parti cu nunca a perde speranza y a mantene fe cu un dia e refineria lo habri bek”, sra Wever-Croes ta bisa.

Lider di MEP ta bisa cu aña pasa, na februari ainda, partidoMEP tabata descuti cu esnan den e partido di AVP, estaParlamentarionan, Ministernan como tambe prensa liga naAVP, caminda cu mester a defendede dicon MEP si ta kerecu e apertura di e refineria ta importante pa Aruba.
“Nos mester a convence nan cu e refineria ta contribui cu por lo menos 15 porciento na nos economia. Nos mester a convence nan tambe cu e refineria ta bay duna empleo na 4 pa 5 mil persona. Y tambe nos mester a convence nan cu e refineria ta e unico manera pa nos fortifica e posicion di nos florin. Un aña y mey pasa nos mester a haci tur esakipasobra AVP no tabata tin e vision di esaki y nan tabata clapa desmantela e refineria”, e lider di MEP ta enfatisa.

Ainda por corda cu na februari 2015, partido MEP a organisa accion Ora Cero. Lider di MEP ta bisa cu ta bon pa nos para keto un rato na e dia aki y reflexiona kicotabata e consequencia di e accion aki. Pasobra ora cu MEPorganisa un accion, no ta pasobra e lider ta haya gana of pasobra otronan den partido ta haya gana pa haci esaki, sino e pueblo ta pidi pa esaki.
“Esaki tabata e momento na unda cu pueblo a bisa nos pa bay na e gate di Valero pa asina haci e intento pa para e desmantelacion di e refineria. Y partido MEP ta scucha e pueblo”, sra Wever-Croes ta bisa.

Sra Wever-Croes ta bisa cu ta e pueblo cu a insisti y persisiti na februari y para dilanti e Gate di Valero temarduga a logra y merece elogio cu awe nos ta biba den e speranza cu un dia e refineria lo habri bek.
“Un diabierna nochi, nos a dicidi di bay na e gate di Valero. Tur esnan cu tabata tey e dia nochi ey, cu a bay para temarduga eynan, ta danki na nan cu awe e refineria ta den vispera di reapertura. No esnan cu a bay firma y a wordopaga miyones di florin pa biaha cu Roberto Rincon y ken sakico straño nan a bay haci na Huston”, sra Wever-Croes alaga sa.

Partido MEP, sea ta sra Evelyn Wever-Croes, GlenbertCroes y tur otro coleganan, simplemente a canalisa e deseodi e pueblo.
“Na e momento cu pueblo a pidi nos pa manda un señal pa Valero pa nan stop e desmantelacion, nos a haci esaki di biaha. Valero a contesta nos y a constata na nos tambe cu nos ta e prome di Aruba cu ta duna nan e señal aki pa stop e desmantelacion pasobra Aruba no ta desea esaki”.

Lider di MEP ta continua bisando: “Valero a bisa mi cu nan tabata den fase pa desmantela. Mike Eman y Mike de Meza ambos tabata sa di esaki, y nan mester a cuminsa actua. Y nos por bisa cu ta for di aki nos a cuminsa cambia e destinodi e refineria y e destino di e pais aki”.

Despues di esaki tabatin varios otro actividadnan cu a tumalugar entorno e reapertura di e refineria. Entre otro, Andin Bikker a entrega un mocion na Parlamento. Tambe nos a organisa un charla cu sr. Nelson English na Surfside Marina na unda tur informacion di e posibilidadnan pa un reapertura a wordo duna. Partido PDR tambe a organisa uncharla cu Nelson English na Centro Teresita na San Nicolas. Na ambos charla e pueblo a wordo informa cu tin alternativa y cu nos no mester sigui pensa riba medida so manera e Gobierno di AVP a bin ta proponiendo.

Tambe ainda ta fresco den memorio di tur hende, cu despues di e encuentro na Centro Teresita, tabatin un Town Hall meeting na San Nicolas, na unda Minister de Meza ta bolbe informa pueblo cu no tin otro alternativa sino pa desmantela e refineria.

“Sinembargo, awe cu nos ta para dilanti vispera di e reapertura di e refineria, nos por ta contento pa bisa, cu nosa gana, pueblo a gana. Pueblo ta esun victorioso y a habri e caminda pa convence esnan di AVP pa stop cu e desmantelacion. Y ta solamente e pueblo merece e gran elogio aki”, lider di MEP ta enfatisa.

“Mi ta hopi contento cu e momento aki pero mi mester ta tambe hopi honesto. Mi ta hopi cauteloso pasobra ainda mi no a wak ningun documento. Te ainda mi no sa kico a wordo firma y mi no ta kere ni un palabra di Mike Eman nidi Mike de Meza. Ta un cantidad di biaha caba cu nan a gaña nos. Te cu awor, pa e Ministernan aki tabataimportante pa duna show so y no pa duna contenido. Te cu awe ainda Parlamento no a haya e 2000 pagina di e contract di CITGO tampoko.
No ta conoci na nos cuanto pagina nan a firma cu Valero pero den tur caso nan tin tur cos y ta haciendo tur cos for di bista di Parlamento”, Evelyn Wever-Croes a laga sa.

Sra Evelyn Wever-Croes a termina poniendo den contexto e tempo cu sr. Nelson Oduber a drenta Gobierno na aña 1989. El a para e desmantelacion di e refineria cu sr. Henny Emana cuminsa e tempo ey. Sr. Oduber a negocia cu Coastal y a yega na palabracionnan cu Coastal. Pero e no a core bay firma.
Gobierno e tempo ey a bay Parlamento pa presenta e deal na Parlamento prome cu nan a firma. Te ora cu Parlamentoa aproba e deal, cu porcierto AVP no a aproba, pero si a conta cu e mayoria den Parlamento, a cera e reunion di Parlamento, a habri un otro reunion solemne den Parlamento pa firma e deal den e cas di pueblo.

“Esaki ta transparencia. Esaki ta ora bo ta duna respet napueblo y ta informa bo Parlamento. Pero loke cu Mike Eman y Mike de Meza a haci aki, ta contra tur moral di transparencia.
Y mi ta spera cu e miedo cu nan tin pa duna transparencia y informacion pasa pronto y cu nan por entrega e documentonan aki na Parlamento pa asina cada partido porstudia nan.
Te ora cu nos por wak e documentonan aki y studia nan, nos por duna nos opinion riba e deal aki. Prome cu esaki, nos no por bisa cu siguridad cu tur cos a wordo negocia nae bienestar di nos pueblo. Ta te ora nos studia e deal, nospor bisa Aruba pabien cu un deal asina of tambe si e Gobierno aki a faya atrobe.
Mientras tanto, nos kier sa tambe kico lo bay pasa cu e reclamo ambiental, cu e impuestonan y cu e trahadornan. Awor ta keda na nos pa sinta warda Gobierno entrega nos e documentonan pa nos por duna nos opinion definitivo”, sra, Wever-Croes ta termina bisando.