Rolando de la Cruz (POR): E Sistema di imigrante na Aruba mester di atencion necesario

170920 rolando por
Rolando de la Cruz candidato number 27 riba lista di POR

ORANJESTAD, Aruba

Tu pais rond mundo tin imigrantenan,Aruba no ta un excepcion. Rolando de la Cruz naci na Republica Dominicana a bin biba na Aruba unda cu e la scoge pa Aruba ta su cas. Esaki ta significa cu e la imigra su mes na Aruba y adapta su mes na e cultura y norma y balornan di e pais, alabes respeta e idioma papiamento cu actualmente Rolando ta domina e idioma igual cu cualkier arubiano na Aruba. Rolando de la Cruz a demostra di ta un ehempel como inmigrante na Aruba y cu kier sigui aporta pa Aruba, y ta pesey mes a dicidi di subi riba lista di POR. Di e manera aki tambe  ta haci un apelacion na comunidad di Aruba pa ta consciente na momento cu bay vota.

Rolando mes ta forma parti di e plataforma politico POR Pueblo Orguyoso y respeta y ta kere den na  vision mirando e tremendo programa cu a keda poni den otro pa dirigi  e pais aki pa e futuro generacion. Pa Rolando loke ta hopi importante ta  e sistema di inmigracion keda bon atendi unda cu e leynan mester wordo ahusta. Den Partido POR no tin discriminacion di rasa, color, religion y nacion. Segun Rolando nos tur ta stranhero den e mundo lao nos yun no ta pa semper.

Tambe tin diferente departamento cu mester keda bon atendi entre otro DIMAS unda cu mester digitalisa e sistema y cu e sistema di cita mester cana su proseso mas lihe, sea cu e contesta ta positivo of negativo. Sinembargo no ta solamente e departamento di DIMAS mester drecha e maneho, pero diferente departamento. Arubianonan y imigrantenan miho dicho nos tur mester respeta e leynan di Aruba. Punto di salida ta cu mester bin cu un maneho mas respetuoso y eficiente pa migrantenan cu derecho di estadia riba nos isla. Tambe partido POR ta kere firmemente cu ciudadanonan den Reino Hulandes mester por tin e posibilidad pa haya un permiso pa varios aña

Sinembargo mester para keto un rato riba e situacionnan di adicto na Aruba. Hopi propaganda a keda haci cu e adictonan, pero e realidad kico a wordo haci pa nan situacion te na e momentonan aki ? Tampoco no tin mucho informacion disponibel y POR ta hiba e pensamento cu mas pronto cu ta posibel mester haci un estudio profundo riba e problematica aki.

Segun Rolando de la Cruz  di partido POR tin un vision cu ta rekeri un maneho integral di prevencion y represion. Lo intensifica e programa nacional di informacion y conscientisacion pa preveni drogadiccion specialmente na nos scolnan. Partido POR den gobierno lo enfoca den e barionan cu mester keda carga dor di Departamento di Asuntonan Social (DAS) pa asina esnan cu mester di ayudo social haya esaki debidamente. Rolando de la Cruz candidato number 27 riba lista di POR tey pa sirbi bo y hunto nos ta bay pa e cambio paso hunto nos POR trece cambio pa un miho Aruba.