POR: Deporte ta halto riba e concepto di plan di gobernacion di POR

JackyVanPutten01
Jacky van Putten, candidato Plataforma E Forsa Nobo.

September 22, 2017 Pueblo di Aruba ta haya e oportunidad un biaha mas pa deposita nan voto pa e proximo gobernacion. Plataforma e Forsa Nobo, un partido hoben pero cu hopi experencia lo bay forma parti pa prome biaha na e eleccion aki. Importante pa e Plataforma Forsa Nobo na unda dos representante di pueblo a uni forsa Otmar y Andin, ta  forma un lista di hendenan cu experencia y capacidad pa tuma e encargo ora pueblo dune.
Deporte ta halto riba e concepto di plan di gobernacion di e Plataforma Forsa Nobo. Esaki ta e rason cu nan a sondia e mundo Deportivo y a yega cerca Jacqueline van Putten. Jacky pa ultimo 34 aῇa a dedica su bida na nos hubentud y na e deporte, locual ta haci di e dama aki uno cu un experiencia grandi y cu e capacidad pa atende cu e tema  aki.

Personal
Jacqueline van Putten Ponson, (Jacky)  yiu di e deportistanan , Rinolfa Wiersma, Dakotero y Roy van Putten di curazon di San Nicolaas ( Village) . Rinolfa Wiersma tabata conoci den e mundo di softball como pitcher y catcher hungando den e team di Playmonth. Roy, e pionero den deporte y prome Arubiano cu a bay studia educacion fysico cu un beca di Lago na Spring Field College, na Merca.
Den familia van Putten deporte tabata e television, Atari y Betamax. Tur rumanan tabata envolvi den deporte, Jacky a participa den e.o. den Judo, natacion, atletismo , volley ball y basketball.

Estudio/trabou
No ta sorpresa  cu Jacky a dicidi pa dedica henter su bida na deporte. Despues di a termina Abraham de Veer School, Jacky abviaha pa Hulanda na unda el a termina su estudio di instructor di deporte na CIOS 1982. Jacky a regresa Aruba e mesun aῇa y a cuminsa traha di biaha na IDEFRE como instructor di deporte na scolnan basico y secundario , Huishoudschool. Den ora di merdia Jacky a forma parti di instruccion den deporte den bario.
Tambe e clientenan di Favi, Scol Schucha Nos, Bibito Pin, Scol Duna un Man y Sjaburirruri a haya les di movecion, deporte y landamento di Jacky.
Den diferente ocasion Jacky a biaha como Chef di Mision e.o. pa Juegos Deportivos Escolares Centro Americanos y del Caribe (Panama), na Central American Games (Puerto Rico) y cu deporte escolar na islanan di Antiyas.
Na 1990 Jacky a traha riba un sportbeleid pa e detenidonan na K.I.A y tabata encarga cu programa deportivo te cu 1995.
Banda di duna les Jacky a duna diferente presentacion educativo pa varios sector priva e.o ELMAR, WEB NV, AZV, Aruba Cruise Tourism.

Comision
Forma parti di Comision Hende Muher den Deporte (Comite Olimpico Arubano) na unda e a atende diferente seminario pa hende muhe riba diferente tereno den deporte.( E periodo di 2008 te cu 2011)
Forma parti di e documantario riba ”Biba cu diabetis” na 2008 y  na 2009 “sobre peso” cu a wordo presenta door di Wit Gele Kruis unda Jacky tabata encarga cu e parti di movecion.
Na 2011 Mary Joan Foundation cu ta un Breast Cancer organization aki na Aruba a manda Jacky Corsow pa siqui un curso di movecion special pa guia hende muher cu a haya cancer na pecho cu te cu dia di awe ta duna dos bes pa aῇa programa di 6 siman na e grupo aki.
Forma parti di Comision Premio Excelencia den Deporte.
Forma parti di e Plataforma Cuido pa hendenan di edad na unda a forma parti Sociale Zaken , OPPA, YMCA y Movecion ta Bida.
Mirando su trayectoria den deporte y especialmente organisa deporte , Plataforma POR ta para totalmente su tras como e experto cu lo por hiba nos deporte na un nivel mas halto.