Andin Bikker (PDR): Invitacion di Union Democratico Internacional na PDR pa participa den convencion

AndinBikker07Den rueda di prensa, Andin Bikker a duna di conoce cu Partido Democracia Real a keda invita pa e organizacion Union Democratico Internacional, pa nan convencion na Juli venidero.

Partido Democracia Real tin ruman den e organizacion aki rond mundo, entre otro di e Partido Conservador cu ta goberna actualmente na  Inglatera.

Bikker a splica cu e “Nacional Republic Convention” ta e encuentro unda nan ta bay elegi e candidato cu lo bay representa nan den e Presidencial, na November venidero.

PDR ta evaluando awor aki aki pa manda representante. Bikker ta haya ta un honor e invitacion aki pasobra con cu bay bin Aruba su mercado di turismo ta depende grandemente di turistanan for di Merca. “Na e convencion aki ta bay tin diferente Senador y Gobernadornan di diferente Estado, incluyendo esnan for di cual nos ta haya nos turismo for di dje” el a bisa.

Ademas Aruba ta mara na e dollar Mericano, y e ta partner di turismo mas grandi cu Aruba tin y semper ta bon pa nos tin bon relacionnan cu Merca y no tin duda cu e oportunidad aki ta unico y un gran honor di a wordo invita den e cuadro di International Democrat Union, y sigur PDR lo evalua su participacion na e convencion aki.