Gerrit Croes (MEP): Evelyn Wever-Croes, nos lider lo ta e solucion cu Aruba mester na e momento aki pa sali for di e scuridad

mep congreso2015 evelyn
Den ki tereno cu bo ta desaroya bo mes, bo mester tin cierto caracteristicanan cu ta relevante pa bo por cumpli. Si nos papia di liderazgo di un partido - fuera di e cualidadnan necesario pa por cumpli cu bo funcion – bo mester tin e cualidadnan superior cu lo guia bo den e proceso pa dirigi bo partido.
Aki mi por papia di honestidad, sinceridad,transparencia y sin duda bo mester tin amor pa e causa y pa bo pueblo.Condicion necesario pa bo por sinti e sentimentonan di bo pueblo. E sensibilidad aki ta esun cu ta haci nos Lider Evelyn Wever-Croes Grandi! Sin duda, un dama educa, cu amor pa su famia, su amigonan, su coleganan y algo cu ta midi responsabilidad y compromiso di un persona ta e amor pa su yiunan y su famia!! Manera bo ta stima y dedica na bo famia,bo yiunan y bo coleganan,asina mes e lo refleha den e compromiso pa cu bo pueblo y bo siguidornan!
Si bo puntrami riba liderazgo di MEP, mi lo bisa bo categoricamente cu actualmente y pa hopi aña mas nos lo no mira un persona asina dedica, comprometi y cu un amor inmenso pa cu e pueblo aki y dispuesto pa traha dia y anochi (manera e ta haciendo caba!) pa logra trece bienestar y un mihor futuro pa cada un di e personanan cu ta biba riba e pida baranca aki cu yama Aruba!
Nos partido MEP lo sigui bao liderazgo di sra. Evelyn Wever-Croes,  p’asina nos garantisa bon gobernacion y transparencia den ehecucion di tur proyecto cu lo beneficia henter nos pueblo!
Awe, den tur e turbulencia y mal maneho financiero crea pa e gobierno na mando, no tin mihor candidato pa soluciona y trece alivio na esnan mas vulnerable den nos sociedad.
Evelyn como candidato, como parlamentario y como lider a mustra su capacidad y cualidadnan pa bira e promer muher cu lo ocupa e puesto di Promer Minister di pais Aruba. Como abogado y como fiscal di belasting mi ta sigur cu e lo sa di hiba nos isla na un siguiente nivel, na unda nos finanza lo mira un solucion, nos economia lo florece y nos pueblo lo haña alivio pa tur e caos crea di mala fe pa e actual Promer Minister y su gobierno.
Evelyn Wever-Croes, nos lider lo ta e solucion cu Aruba mester na e momento aki pa sali for di e scuridad. SOLO TA SALI PA NOS TUR!