MEP: MEP a lansa candidatonan nobo Karel Jeandor, Roderich Lopez y Arthur Vallejo oficialmente

170430 mep evento noord1
NOORD -- Manera lider di MEP Evelyn Wever-Croes a anuncia, e fin di siman aki e partido a lansa mas candidato nobo. Nan ta Karel Jeandor y Roderich Lopez, mientras cu hunto cu nan dr Arthur Vallejo a duna su discurso inaugural.

KAREL JEANDOR
Karel ta un persona conosi den comunidad cu a sirbi den Cuerpo Policial pa 36 aña. Karel ta gosa di un aprecio y respet grandi den comunidad, y a dicidi pa sirbi su pais pa duna su aporte pa hasi Aruba mas sigur, y especialmente pa lucha pa nos pensionadonan, of manera e mes a bisa, nos grandinan clasico. Den su discurso ela enfoca riba e areanan cu mester di atencion pa nos grandinan, cu ta cuido medico y e aspectonan financiero di belasting y prima di AZV.
Karel a wordo acompaña riba escenario pa su esposa y su yiu, tambe pa algun di su rumannan, y campañadornan. Por a nota cu e publico presente a gusta su discurso, y e puntonan di atencion cu Karel a trese padilanti.
170430 mep evento noord4
RODERICH LOPEZ
Roderich ta un hoben entrepreneur, cu tin su propio negoshi. El'a studia na Hulanda y despues di bolbe Aruba ta dedica hopi tempo na nos hobennan y muchanan, aparte di su propio compania. Roderich ta lidera Massive Brassband, y su trabou cu nos hobennan y muchanan ta locual a inspira e y MEP pa tuma e paso aki den politica. Esey ela indica tambe den su discurso inaugural, cu nos mester pone atencion na e cuido di nos hobennan.
Roderich a wordo acompaña pa su esposa, su Mama y su Tata pa e ocasion importante aki. Su presentacion hopi espontaneo den publico a hala hopi atencion y a gana curason di simpatisantenan di MEP.
170430 mep evento noord2
ARTHUR VALLEJO
Arthur ta un hoben profesional, cu a studia kaar chirurgie, ciruhia di cachete. Y apesar cu e como yiu di tera, no a haya e respaldo di AZV pa por traha na Aruba, el'a persevera y awe tin su propio consultorio cu ta hopi exitoso, danki na sosten di su famia. Su perseverancia, y especialmente su vision con pa yuda mehora cuido medico na Aruba, tabata e factornan principal cu a inspira e y partido MEP pa tuma e paso grandi aki. Y manera cu e mes a bisa den su discurso inaugural, nos mester enfoca mas riba prevencion.
Arthur a wordo acompaña riba escenario pa su esposa, su mama, su tata sr. Carlos Vallejo, su ruman muher y su campañador, y mester bisa cu simpatisantenan di partido a reacciona hopi positivo riba su discurso.

E tres prome candidatonan cu MEP a lansa a resulta di ta candidatonan fuerte, y mas aun a wordo acepta cu brasa habri den un caluroso bon bini door di simpatisantenan di MEP. Pabien MEP cu e lansamento aki.
170430 mep evento noord3