Sharlene Starke (MEP): “Educacion ta e yabi pa un mihor calidad di bida pa cada mucha”

SharleneStarke01
MEP: Candidata nobo riba lista di MEP

Diabierna 19 di mei ultimo, Partido Movimiento Electoral di Pueblo, den un ambiente grandi cu simpatisadornan y famia, a lansa dos candidata femenino riba nos prestigioso Partido. Un di nan ta e dama hoben, Sharlene Starke.

Sharlene Starke tin 40 aña di edad y ta bini di e bario di Paradera. E ta comparti su hogar cu su pareha y su dos yiunan di 13 y 5 aña.

Maestra:
Sharlene ta dedica na educa nos muchanan pa 12 aña caba cu hopi amor. Banda di su trabou como maestra, el a studia ley pa 3 aña, sinembargo pa motibo di e pasion cu e tin pa cu su profesion pa educa nos muchanan y realisando e trabou inmenso cu tin den nos educacion y enseñansa, el a dicidi di keda como maestra.

Pakico drenta politica:
Despues di 12 aña den e profesion di maestra, Sharlene ta sinti cu Aruba a yega na un punto culminante y cu nos enseñansa ta profundamente stagna. Nos sistema di enseñansa na e momento aki, no ta cuadra cu e sistema di e mundo moderno cu nos ta bibando den dje.
No solamente nos enseñansa ta efrentando problemanan cu diaramente nos ta tende di nan, cualnan ta falta di material, infrastructura y maneho di asuntonan social. Pero tambe falta un vision cu ta indica nos unda nos kier yega y unda nos ta bay den futuro.

Su Vision:
Establece un sistema di educacion cu ta enfoca pa reeduca y educa un ciudadano global cu ta dispuesto pa sigui siña pa e resto di su bida. Esaki por wordo logra door di crea un ambiente moderno y innovativo den nos enseñansa y crea un “home away from home”.
Maestronan ta pasa un gran parti cu nos yiunan y lo tin hopi balor si nos sistema di educacion sinti manera un hogar pa nos muchanan.

Lema di Campaña 2017:
“Educacion ta e yabi pa un mihor calidad di bida pa cada mucha”. Sharlene ta stima su trabou como maestro, pero ta convenci cu tanto e docentenan y muchanan kendenan ta e futuro merece mucho mas miho. Mester bin un cambio, y pa haci e cambio aki realidad, ta importante pa leynan wordo cambia, revisa y ahusta. Tambe mester bin un restructuracion den tanto edificionan como den maneho y asina brinda un miho calidad di bida pa cada mucha aki na Aruba.

Pakico Movimiento Electoral di Pueblo:
Sharlene ta uni su mes na Partido Movimiento Electoral di Pueblo pa motibo cu MEP ta un partido Social Democtrata y ta ser caracterisa pa compromete y dirigi su mes riba un maneho caminda e hende ta central. Pa tur hende haya trato igual sin distincion di religion, color of rasa. Y esaki ta cuadra cu e filosofia y pensamento di Sharlene.
MEP tin e ingredientenan pa logra e cambio y reestablece respet, norma y balornan cu mester reina atrobe den nos comunidad.

Partido MEP ta yama bon bini na Sharlene Starke y ta desee hopi forsa y exito den su carera como politico. Hunto nos ta trece e cambio pa Aruba sin miedo. Sigui nos riba nos pagina di Facebook: MEPofficial pa haya sa mas di Sharlene Starke.