Evelyn Wever-Croes (MEP): MEP ta urgi pa reunion publico tocante retiro di Otmar Oduber

161103 evelyn ecogas
Den un carta pa presidente di parlamento, lider di fraccion di MEP den nomber di MEP a urgi pa un debate urgente relaciona cu e retiro di minister Otmar Oduber, pero mas aun pa e motibonan cu e minister a menciona pa cu su retiro.
"Cu e retiro di Otmar Oduber, nos ta dilanti un scenario politico nobo. Partido AVP ta kibra! Sinembargo, pa locual mi a scucha di e conferencia di prensa di Otmar Oduber, no ta e so mester a baha, ta henter e gabinete mester a baha!
Otmar Oduber a hasi cierto declaracionnan cu a obliga nos pa urgi pa un debate publico. El'a declara entre otro cu AVP a drenta gobierno pa hasi y deshasi. El'a referi tambe na e hecho cu e 9 ministernan a firma un documento na januari cu nan no a cumpli cune. Sinembargo, nunca Parlamento a mira e documento ey, siendo cu nos a pidi p'e na numeroso ocasion. Aparentemente e documento ta importante, dicon e ta keda scondi pa Parlamento?

Otmar Oduber a lansa un acusacion grave, cu un minister (Sievinger) a duna permiso pa 600 kamber pa un hotel all-inclusive; minister Sievinger a reacciona mesora bisando cu no ta berdad. Un hende ta ganja akinan, y Parlamento mester sa. Pasobra poco tempo pasa den Parlamento tabata tin un discusion fuerte pa cu e tema aki.

Otmar Oduber a califica minister Dowers como un minister caprichoso cu tin miedo ken ta piki punto riba dje, y ta mas interesa den un potret cu den solucionnan pa e problema serio di criminalidad den nos pais. Otmar Oduber a expresa su preocupacion con criminalidad ta cabando cu nos pais, exactamente e preocupacionnan cu nos tambe tin.
Finalmente na minister Eman el'a expresa e falta di liderasgo di Eman, cu lo a faya pasobra no tabata interesa den un solucion. Y nos fraccion ta totalmente di acuerdo cu Otmar Oduber den esaki.

Un otro remarque cu a capta mi atencion tabata ora Otmar Oduber a menciona cu e no ta reconose e principionan mas di su partido, e mesun palabranan cu Juan David Yrausquin a menciona despues di su retiro, y cu sra. Desiree Croes tambe a menciona dia cu el'a hera sali di partido.
Despues di scucha tur esaki nos conclusion ta cu no ta Otmar Oduber so mester a retira, sino henter e gabinete, cu ta hasi y deshasi, y a lubida nan compromisonan y nan principionan.
Pa e motibo aki nos a pidi un reunion publico urgente cu ministernan Eman y Dowers, pa nos haya aclareacion. Nos ta spera cu e presidente di parlamento yama e reunion aki pronto", lider di MEP Evelyn Wever-Croes a duna di conose.
161104 verzoek mep debat ontslag otmar