Parlamentario Xiomara Ruiz-Maduro (MEP) tocante congreso 2015: Solo ta sali

XM20
DURANTE CONGRESO DI MEP LO TIN ELECCION DI LIDER.

STA. CRUZ -- Durante conferencia di prensa di MEP, Xiomara Ruiz-Maduro, Secretario General di Partido MEP a elabora riba e Congreso di MEP.

SOLO TA SALI
E lema pa Congreso 2015 ta 'SOLO TA SALI.' Despues di tur tempestad cu nos Pais ta pasando aden, Aruba merece hopi mas mihor y nos tur mester keda cu e fe y confiansa cu 'SOLO TA SALI' pa nos tur.

ELECCION DI LIDER
Durante Congreso 2015 segun e statutonan di MEP mester escohe nos Lider. Den e cuadro aki Conseho di Partido a sondea cual candidatonan lo kier postula nan mes pa e pocicion di Lider di Partido. En bista cu ningun candidato a postula su mes pa e pocicion di Lider, Conseho di Partido a aserca nos Lider actual Evelyn Wever-Croes cu e peticion pa sigi asumi e responsabilidad di lidera nos Partido pa e sigiente termino. Den reunion di Conseho di Partido dia 6 di juli 2015, colega Glenbert Croes a propone pa eligi nos Lider actual pa aclamacion durante Congreso. E propocicion aki a wordo haci teniendo na cuenta cu Partido MEP tin pleno confiansa den Evelyn su liderasgo, cu no tabata tin otro candidato cu a postula su mes pa e pocicion di Lider y cu mester mantene e continuidad necesario na cabes di nos Partido. E proposicion aki a wordo acepta unanimamente y a wordo ratifica den un reunion di Conseho di Partido extra ordinario dia 21 di augustus 2015 na unda tur e miembronan di tur e directivanan tabata presente.
Mester remarca cu esaki ta un proceso cu semper a tuma lugar den partido. Fundador di nos partido Betico Croes dfm, y nos lider honorario Nel Oduber a wordo re-eligi pa aclamacion varios biaha. Awor historia ta ripiti y cumpliendo cu e peticion di nos miembronan, e propocicion unanime di Conseho di Partido pa re-eligi Evelyn Wever-Croes como Lider di MEP, lo wordo treci dilanti durante Congreso 2015.

EVELYN WEVER-CROES PA LIDERA NOS PARTIDO Y NOS PAIS
Den e tormento cu nos Pais ta aden, den e situacion financiero dificil cu nos Pais ta aden, nos mester un Lider manera Evelyn Wever-Croes pa saca Aruba for di e tempestad cu nos ta pasando aden. Nos Pais mester wordo guia pa un Lider cu ta profesional, cu por compronde e problemanan cu nos Pais ta enfrenta no solamenta na nivel di gobernacion pero tambe na nivel di famia cu ta forma e nucleo di nos Pais. Mas aun nos Pais mester di un persona cu tin oido pa loke Pueblo ta trece padilanti y ta yuda Pueblo cu solucionnan na un forma sincero y honesto. Esnan cu awor ta den gobernacion a demostra cu nan no tin e cualidades aki y cu nan no ta honesto ni sincero. Como hende muher den politica mi tambe ta di opinion cu a yega e momento cu e Pais aki mester conose liderasgo den man di un hende muher mescos cu un mama ta lidera su cas. Pa tur e puntonan aki y mas, Conseho di Partido ta 100% sigur cu awor nos mester di un Lider manera Evelyn Wever-Croes pa dirigi nos Partido y nos Pais. Awor ta keda na Congreso 2015 pa duna aclamacion y na sosten na nos Lider. E invitacion ta bay na tur miembro di nos Partido pa tey presente na Congreso 2015 riba diadomingo 27 di september 2015 cuminsando pa 5'or di atardi na Cas di Cultura.