POR: Conferencia di Prensa 17 januari 2017

POR logo01 AUDIODiamars 17 di januari 2017 POR (Pueblo Orguyoso y Respeta) a tene un conferencia di prensa den cual entre otro Otmar Oduber a hiba palabra. Otmar Oduber a papia riba e acusacion cu e lo a cobra pa dianan di vakantie. Otro tema cu Oduber a papia ariba ta e acusacionan cu Oduber lo a privilegia cierto persona of compania durante su periodo como minister.

Segun Oduber, e resultado di eleccion na september lo determina cu ken ta forma e gobierno y cu partido POR lo bay ta parti di e gobierno aki. Pa loke ta trata e discusionnan interno cu a surgi den Partido Democracia Real, Otmar Oduber, a splica cu e lo respeta y keda pafo di e discusion interno den partido PDR. Tambe, Otmar Oduber a laga sa cu POR lo forma e lista conforme e programa di partido y cu lo laga comunidad participa den traha e programa. Oduber tambe a papia tocante e cambio den cantidad di termino pa paga pa nummerplaat y e situacion di Aruba su finansas publico. Klik play pa scucha