Augustin Chrismo Stamper: Outonomia di AMARGURA versus Outonomia PROSPERO

AugustinStamper01
Zuid-Holland, 28 desember 2015

Ku Tur Respet, nos ta drentando un aña nobo 2016, ku e mesun Outonomia di 15 di desember 1954, Fundeshi di e Koninkrijksstatuut. Outonomia “Hamas EVALUA” Konforme e “BALORNAN” di e Nashonalidat Hulandes “NASI” di Nos 6 Pueblonan Respeta den Karibe Hulandes, partikularmente di Nos 3 Pueblonan Respeta di Abla Papiamentu(o). “HAMAS EVALUA” Konforme “Nos Tan SAGRADO” – “DERECHONAN Hulandes” –  kual Poltiek Den Haag a Otorga Nos 6 Pueblonan Respeta “67 AÑA PASA” dia 10 di desember 1948. Dia ku DEFINITIVAMENTE Politiek Den Haag a pone un “FIN” na e Epoka Kolonial di Pais Hulanda. Dia pues ku Politiek Den Haag a Akorda e Tratadonan Internashonal di ku i pa ku “NOS” ………… “DERECHONAN” ………….. “HUMANO” ku Nashonan Uni, dia ku kada un di Nos 6 “ISLANAN” a bira un “Nederlands RECHTSGEBIED”, esta; “Teritorio di ……………. “DERECHONAN” ………….. “HULANDES”. Dia ku Tur Nos 6 Pueblonan Respeta a bira “Parti Direkto” di e “Inmenso RIKESA” di “Pais Hulanda”!!

6 aña despues ku Politiek Den Haag a hasi Tur Nos 6 Pueblonan Respeta “Parti Direkto” di e “Inmenso RIKESA” di “Pais Hulanda”, a disidi di introdusi e Koninkrijksstatuut (15-12-1954), unda Nos Represetantenan Respeta na/di Karibe Hulandes a Tuma e Desishon, konsiente of inkonsientemente, pa ………. “RECHASA” …………. e “Parti Direkto di e Inmenso RIKESA di Pais Hulanda”. Pais Hulanda den e Krisis di Refugiadonan (Vluchtelingencrisis) ta Duna Refugiadonan (asielzoekers), masha miles di nan Respeta, “Duna Nan Tur Tur KOS” - “GRATIS” - pa Aña. “Kada Un” ta Kosta Gobierno Nashonal di Pais Hulanda “35 MIL Euro” pa Aña, anto “Sin ku Nan Tin Verblijfsvergunning ainda”, “Sin Permiso di Estadia ainda”. Anto Nos 6 PUEBLONAN Respeta ku ta “NEDERLANDERS” bij “GEBOORTERECHT” pa medio di e “OUTONOMIANAN” Fundeshi di e Statuto, e OUTONOMIANAN ta ………. “PROHIBI” ……….. Nos 6 Pueblonan Respeta pa ta Parti Direkto di e Inmenso Rikesa di Pais Hulanda. Nos Representantenan Respeta ku introdukshon di e Statuto pues a PERKURA Konsiente of inkonsientemente pa Pone “OUTONOMIANAN”, “Sentral i DOMINANTE” den e “Materia di Nos Relashonan Humano den e Koninkrijksstatuut” i a Perkura tambe pa “NUNKA” e “OUTONOMIANAN” aki wordu “EVALUA” Konforme e “BALORNAN” di e Nashonalidat Hulandes “NASI” di Nos 6 Pueblonan Respeta, “NASI” ku e Nashonalidat aki for di “Kasi 400 AÑA PASA” – “for di aña 1634”!!

Ta Mas ku “LOGIKO” ku desde e Fecha Historiko 10 di desember 1948, Fecha di Introdukshon di “Nos ………. “DERECHONAN” …………. “HULANDES”, Nos Representantenan Respeta lo Mester a Perkura pa Pone e “BALORNAN” di e Nashonalidat Hulandes "NASI” di Nos for di Aña 1634, Pone e “BALORNAN” aki  ……………“Sentral i DOMINANTE” ……….. den e “MATERIA di Nos Relashonan Humano” den e Koninkrijksstatuut, Denter di Nos Lasonan Historiko ku Pais Hulanda i NO, “NO” Kosnan ku ta yama “OUTONOMIA”, “Sentral i DOMINANTE” ku ta “KASTIGA” Nos 6 Pueblonan Respeta ku “DEBERNAN SO” ………..“PIO” ……… ku den e “Epoka Kolonial di Hulanda Prome ku 10 di desember 1948”. Epoka “SIN TRATADONAN INTERNASHONAL DI KU I PA KU NOS DERECHONAN HUMANO”!!

Dia 17 di juli 2003 den e programa di televishon NOVA, Su Haltesa Real, prof. mr. Pieter van Vollenhoven, komo voorzitter di e ‘comité 2004, lanta bou inisiativa di Su Mahestat Reina Beatrix juni 2002 aki na Hulanda, ela deklara: “Het Koninkrijk der Nederlanden is een FICTIE!! Nederland zou alle 6 Caribische eilanden behorende tot het Koninkrijk der Nederlanden GEMEENTEN MOETEN laten worden van Nederland.”

Ta mas ku LOGIKO ku e “OUTONOMIANAN”, tantu di Nos 6 ISLANAN i esun di Hulanda, via e Areglo Estatal “PAIS OUTONOMO” (Korsou, Aruba i Sint Maarten) Konforme e Koninkrijksstatuut, ta “KASTIGA” Nos Pueblonan Respeta ku “DEBERNAN SO”, ………….. “SIN DERECHONAN HULANDES” …………., manera por ehempel Refugiadonan Respeta “SIN Permiso di Estadia”, “NAN SI” Tin “DERECHONAN HULANDES” aki na Hulanda. Nan “NO ta wordu KASTIGA” ku un “OUTONOMIA DI DEBERNAN SO”. “OUTONOMIA ku ta PROHIBI Nan di ta Parti Direkto di e Inmenso RIKESA di Pais Hulanda”!!

Loke e comit’e a Ofrese Nos 6 Pueblonan Respeta entre juni 2002 i 15 di desember 2004, fecha ultimo menshona ku e comité a Stop di Eksisti, ta pa Kada un di Nos 6 ISLANAN Stima Risibi un “OUTONOMIA NOBO”, esta “NO DI KASTIGU DI DEBERNAN SO”, sino un “OUTONOMIA” ………..“PROSPERO” ………….,  “OUTONOMIA” pues di “VOLWAARDIGE Gemeente” di un di e 12 provinsianan di Pais Hulanda. “OUTONOMIA PROSPERO” ku ta Hasi Kada Un di Nos 6 ISLANAN “Parti Direkto di e Inmenso RIKESA di Pais Hulanda”. “Parti Direkto di e Inmenso RIKESA di Pais Hulanda den un “Relashon NOBO” i partikularmente “DURADERO ku Hulanda” desde e Fecha Historiko di INTEGRASHON 10 di oktober 2010. E “OUTONOMIANAN” di “KASTIGU” manera ya Bon Splika ta ………… “PROHIBI” ……………. Nos Pueblonan Respeta pa Drenta un Relashon DURADERO ku Hulanda desde 10-10-10. E “OUTONOMIANAN DI KASTIGU” di “DEBERNAN SO” desde 10-10-10 tin partikularmente Nos Pueblonan Respeta na Korsou, Aruba i Sint Maarten den un “Relashon TERMINAL” ku Pais Hulanda via e Areglo Estatal “PAIS OUTONOMO”. Entre otro, “PAIS OUTONOMO” – “Antianan Hulandes” a bira ……….. “INDEPENDIENTE” …………. di e otro “PAIS OUTONOMO” – “HULANDA” dia 10 di oktober 2010, dia ku ela “STOP di EKSISTI”!!!!

Ku Masha Afekto Prohimonial,

Augustin Chrismo Stamper (onafhankelijke onderzoeker Koninkrijksrelaties, bedenker van Onze Juridische Identiteit september 1992, Onze RECHTSPOSITIE – Caribische Nederlander - Discipel Binnen de Gave van VREDE van Jezus Christus)
Facebook: Derechonan Di Nos
Tel. + 31 6 28774982