MEP: Mike Eman a perde cabes den parlamento. Eman ta sufri di problemanan mental serio!

MEP01Parlamento a trata e preuspuesto di Conseho Consultativo Raad van Advies diabierna ultimo. Mike Eman mes a defende epreuspuesto ey. Tur cos tabata bayendo masha netji, te ora Mike Eman a perde cabes. Su mannan a cuminsa tembla, su boca tabata tembla y e tabata grita manera un alma malo.En bes di contesta e preguntanan Eman a cai den den e mesun cantaleta di 8 anja di MEP, sin papia mes di e 5 anjanan di desgracia cu Mike Eman a ocasiona na Aruba. Un comportacion masha masha infantil, lastrando hendenan cu no ta den sala pa defende nan mes.

Mike Eman a bolbe ataca Nelson Orlando Oduber y Evelyn Wever-Croes manera cos cu ta den campanja e ta. Pesey ta bon pa recorda Mike Eman:

1. AVP ta e UNICO partido cu den gobierno a haya KB, te ainda nan a haya 2, pero ainda falta mas pa bin!
2. AVP ta e UNICO partido cu den gobierno a causa bancarota financiero di nos pais, redoblando nos debe den apenas 5 anja!
3. AVP ta e partido cu ta meti den cantidad di escandalo di labamento di placa, cu e caso di ex-parlamentaria Lainda Westerhof, cu e caso di strawberry-gate, y cu e minister corputo Otmar Oduber den caso di Bushiri!
4. AVP ta e UNICO partido cu den gobernacion ta sacrifica nos grandinan y nos muchanan, basta e por hasi dos mucha homber bira minister!
5. Mike Eman ta e UNICO prome minister di e pais aki cu ta meti den escandalo miyonario di Interbank, na undae cu su famia a fia 2 miyon florin y nunca a paga esaki bek.

Esey ta Mike Eman y esey ta AVP! Asina ta Mike Eman, no comparabo mes cu hendenan DRECHI y DECENTE manera Nelson Oduber of Evelyn Croes, pasobra hamas lo bo yega na nan altura.