Partido MEP: Mike Eman a perde sosten di gremio, di sindicato y di pueblo

mep02
33 hende di AVP so a bin pa sostene AVP den manifestación

Mike Eman ta perdiendo tur sosten. Ya e no tin sosten mas di gremionan, ni di sindicatonan y tampoco di pueblo. Esey a keda demostra e ultimo dianan aki. Pasobra pa diahuebs, cu e reunion di entrega di autonomia a wordo trata den Parlamento, Mike Eman 'himself' a yama su hendenan y duna nan opdracht pa bay Parlamento. Berdad algun di nan hendenan a bin, pero nada compara cu 33 mil votador. Ta apenas 33 votador tabata tey.
Pa dialuna Mike Eman 'himself' a manda un email pa tur su votadornan pa bay sostene den drecha e daño haci na e edificio di Parlamento, atrobe apenas 33 persona a aparece, y ta solamente esnan cu ta wordo paga pa gobierno.
Pesey mes e doñonan di AVP den reunion a puntra nan mes "ta unda e AVP-ista del alma ta?", y den nan mesun palabra "acaso tur a bira materialista?"
Mike Eman semper a sconde su mes tras di dialogo social, pero awor ta mira cu ningun gremio ni sindicato ta sosten’e den e ley di CAFT di entrega di autonomia, y principalmente pasobra Mike Eman mes a bira lomba pa pueblo. Mike Eman a bira arogante y no kier splica pueblo kico e ley ta contene berdaderamente, Mike Eman ta prefera di sigui cu manipulacion.
Ta un hilaridad cu awor, despues cu e ley a pasa, e ta core sinta cu gremionan y sindicatonan. Awor ta laat! Kico bo kier bisa nan awor cu e ley a pasa caba? Pueblo mester cuminsa hala faha mara pa e medidanan na caminda, pasobra manera tur cos ta pinta, Mike Eman mes lo no hala faha mara di gastonan di su gobierno, pero ta pone pueblo hala faha mara.